گزارشی از بازار ارز و سكه پس از تك نرخی شدن ارز The title of your home page دانلود آسان برنامه هاي اندروید

گزارشی از بازار ارز و سكه پس از تك نرخی شدن ارز

تهران- بازار ارز و سكه در روز جاری( شنبه) و با اعلام تك نرخی شدن ارز كماكان با تغییرات قیمتی همراه بود.

1390/11/08 - 10:21

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، هر چند بانك مركزی اخباری مبنی بر تك نرخی شدن ارز را روز پنج شنبه اعلام كرده بود اما بخشنامه مربوط به آن امروز ظهر به بانك ها ابلاغ شد و بر همین اساس متقاضیان ارز مسافری به طور تقریبی در شعب بانك ها سرگردان بودند.

نرخ دلار در تابلو صرافی ها امروز شنبه 12 هزار و 380 ریال ، نرخ یورو 16 هزار و 370 ریال و نرخ هر پوند نیز 19 هزار و 480 ریال درج شده است.

نكته جالب از بازار سكه و ارز اینكه صرافان در حالی كه قیمت خرید و فروش ارز و سكه را در تابلوهای خود نصب كرده بودند در عین حال از خرید و فروش سكه و ارز خودداری می كردند.

با نك مركزی روز شنبه نرخ مرجع هر دلار آمریكا را به دلیل تك نرخی شدن 12 هزار و 260 ریال ، نرخ مرجع هر پوند را با هزار و 605 ریال رشد 19 هزار و 289 ریال و نرخ مرجع هر یورو را با هزار و 400 ریال رشد 16 هزار و 208 ریال تعیین كرد.

مشاهدات خبرنگار ایرنا حاكی از فعالیت دلالان و واسطه گران ارزی حكایت دارد، گرچه گفته می شود كه با برخی از دلالان برخورد جدی صورت گرفته اما هنوز تعداد واسطه های ارزی در بازار ارز زیاد است.

 

**در شعب بانك ملی پیش فروش سكه به صورت عادی جریان دارد

پیش فروش شش ماهه و چهار ماهه سكه در شعب بانك ملی امروز نیز همانند هفته گذشته بدون تغییر قیمت همچنان در حال انجام است اما شعب بانك ملی امروز با ازدحامی برای پیش خرید مواجه نشدند.

قیمت پیش فروش سكه برای تحویل چهار ماهه به قیمت شش میلیون و 274 هزار ریال بوده و قیمت آن برای تحویل شش ماهه پنج میلیون و 989 هزار ریال است.

همچنین در بازار غیر رسمی قیمت خرید سكه هشت میلیون و 200 هزار ریال و قیمت فروش هشت میلیون و 300 هزار ریال بوده است.

 

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30784772



danlodha

Mohammad

danlodha

http://danlodha.lxb.ir

دانلود آسان برنامه هاي اندروید

گزارشی از بازار ارز و سكه پس از تك نرخی شدن ارز

دانلود آسان برنامه هاي اندروید

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود رایگان نرم افزار

دانلود آسان برنامه هاي اندروید